سلام. برای دانلود رایگان تمام فایلها به سرویس VIP به آدرس filesell.irbkala.ir مراجعه نمایید

به گزارش خبرنگار سایت بازارچه کالای ایرانی:

بدن انسان قادر به تولید تمامی مواد و پروتئین های مورد نیاز خود نیست. و انسان باید با خوردن برخی از مواد غذایی و یا مکمل ها این مواد را در اختیار بدن خود قرار دهد. ویتامین E نیز یکی از مهم ترین موادی است که باید با خوردن مواد غذایی در اختیار بدن قرار گیرد.

نواندیش- مهتاب رضایی: بدن انسان قادر به تولید تمامی مواد و پروتئین های مورد نیاز خود نیست. و انسان باید با خوردن برخی از مواد غذایی و یا مکمل ها این مواد را در اختیار بدن خود قرار دهد. ویتامین E نیز یکی از مهم ترین موادی است که باید با خوردن مواد غذایی در اختیار بدن قرار گیرد.

ویتامین E به عنوان یک ویتامین حل شده در چربی شناخته شده و یک آنتی آکسیدان قوی نیز به حساب می آید. مقدار مناسب این ویتامین در بدن از بیماری های خطرناکی نظیر سرطان و آلزایمر جلوگیری کرده و به پیشگیری از استرس اکسیداتو نیز کمک می کند.

البته مصرف بیش از اندازه ی ویتامین E همانند دیگر مواد خوراکی مضر بوده و مشکلاتی را به خود به همراه خواهد داشت.

در لیست زیر به معرفی بهترین مواد غذایی سرشار از ویتامین E می پردازیم:

– تخمه ی آفتابگردان

– اسفناج

– بادام

– روغن زیتون

– کدو گردویی

– ماهی قزل آلا

– آووکادو

– میگو

– کلم بروکلی

– کیوی

طبق اطلاعات، میزان دریافتی مناسب ویتامین E به صورت روزانه برابر با ۱۵ گرم بوده و با توجه به لیست مذکور، مصرف منظم غذاهای دریایی، سبزیجات و میوه ها به راحتی قادر به پوشش این مقدار خواهد بود.

لاغری پس از زایمان
خواندن



منبع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا