سلام. سایت آماده بازارچه کالای ایرانی با قیمت پایه 40 میلیون تومان به فروش می رسد

بازارچه کالای ایرانی:


رنو در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو از مدل ۲۰۲۰ تلیسمان پرده‌برداری کرد. این خودرو تغییراتی در طراحی را تجربه کرده است و تجهیزات بیشتری نسبت به قبل دارد.

مدتی بود که رنو مدل فیس‌لیفت تلیسمان را به‌صورت استتار شده در جاده‌های اروپا آزمایش می‌کرد و حالا این سدان فرانسوی آماده رونمایی شده است. تغییرات ظاهری مدل ۲۰۲۰ محدود هستند ولی خوشبختانه تلیسمان جدید در بخش امکانات و تجهیزات پیشرفت قابل توجهی کرده است. 

اولین چیزی که در طراحی تلیسمان ۲۰۲۰ جلب توجه می‌کند جلوپنجره‌ی جدید این خودرو است. چراغ‌های جلو نیز از نوع LED ماتریکس هستند و چراغ راهنمای هوشمند نیز به‌صورت یکپارچه درون آن‌ها قرار گرفته است. در بخش عقب چراغ‌های LED گرافیک جدیدی دارند و یک تزیین کرومی اضافی نیز روی آن‌ها کار شده است. رنو سه رنگ جدید برای بدنه‌ی تلیسمان فیس‌لیفت در نظر گرفته است و رینگ‌های آلیاژی جدید در اندازه‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی قابل انتخاب هستند. 

با وارد شدن به کابین رنو تلیسمان ۲۰۲۰ متوجه بزرگ‌ترین تغییر یعنی نمایشگر پشت‌فرمان خواهیم شد. نمایشگر بزرگ ۱۰.۲ اینچی است با قابلیت شخصی‌سازی در پشت‌فرمان قرار گرفته و جایگزین نشان‌دهنده‌های نیمه دیجیتالی مدل قبلی شده‌ است. امکان مشاهده اطلاعات سیستم مسیریابی ماهواره‌ای در صفحه نمایشگر مقابل راننده وجود دارد. 

Renault Talisman Facelift 2020

مقاله‌های مرتبط:

چراغ‌های اصلی LED تلیسمان در مقایسه با مدل‌های قدیمی رنو تا ۵۰ درصد دید بهتری در شب را برای راننده فراهم می‌کنند. همچنین تلیسمان ۲۰۲۰ به طیف وسیعی از تجهیزات ایمنی کمکی مانند سیستم حرکت در ترافیک و بزرگراه، سیستم ترمز اضطراری خودکار هوشمند و سیستم خودران سطح ۲ مجهز شده است. رنو تلیسمان را در کشورهای مختلف با پیشرانه‌های متفاوت عرضه می‌کند. هنوز هیچ پیشرانه‌ی برقی یا هیبریدی برای این خودرو در نظر گرفته نشده‌اند. 

شیائومی می نوت ۱۰ روز ۱۴ نوامبر معرفی خواهد شد
خواندن

Renault Talisman Facelift 2020

پیشرانه‌ی نخست تلیسمان یک نمونه‌ی ۱.۳ لیتری توربوشارژ است که ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. موتور قوی‌تر بنزینی نیز از نوع ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱.۸ لیتر حجم است و ۲۲۵ اسب‌بخار قدرت دارد. نسخه‌ی دیزلی تلیسمان هم از پیشرانه‌ی ۱.۷ لیتری استفاده می‌کند که در دو نسخه‌ی ۱۲۰ و ۱۵۰ اسب بخاری قابل انتخاب است. یک پیشرانه‌ی دیزلی قدرتمند با حجم ۲ لیتر هم برای تلیسمان قابل انتخاب است که ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد. این پیشرانه از سری DCi بوده و به جعبه‌دنده‌ی دوکلاچ متصل شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا